Nagyon vártatok már egy újabb körberepülős videót, azért:
Tovább olvasomJelentős erővel készül az Apple Anyahajó
Ráhekkelték a Macintosh OS-t az Apple Watch-ra
Egészen pontosan a 19 éves System 7.5.5-öt, ami 1996. szeptemberében jelent meg. A hekker a watchOS2 és a Mini vMac Macintosh Emulator megvuduzásával érte el a trükköt, ami egyébként a valóságban sokkal kevésbé lett látványos, mint elsőre gondolnád:
Tovább olvasomÁllítólag eltűnik a Home-gomb az iPhone-ról
A kábé ötven-ötven százalékban megbízható DigiTimes szerint (általában vagy igaz lesz a jóslatuk, vagy nem) az Apple komoly ugrásra készül valamelyik következő generációs iPhone-nál: eltünteti a telefonról a Home-gombot, így az előlap még nagyobb része lesz a kijelző.
De azért ez nem ilyen egyszerű.
Tovább olvasomCicaharc megy az Apple és a zenészek közt, de hiába -> kommunikációban kicsit bebénult az Apple
Előzmény: az Apple bejelentette, hogy az Apple Music zenei streamingszolgáltatás az első három hónapban ingyenes lesz.
Következmény: egy rakás előadó önkívületi állapotba került, amiért három hónapig ingyen hallgathatják a zenéjüket a felhasználók, ami egyébként érthető álláspont.
Következményoszaurusz: Taylor Swift nyílt levelet írt az Apple-nek, amit viszont már nem lehetett szó nélkül hagyni.
Nem is hagyták: Eddy Cue, a cég netes szolgáltatásokért felelős fővezére kiírta a twitterre, hogy:
- - az Apple szereti a zenészeket. Szívből.
- - az Apple mindig fontosnak tartotta a zenészek kifizetését
- - A művészek az első három hónapos ingyenes periódus után is kapnak majd pénzt
Ennyike.
És akkor a címben szereplő kommunikációs bebénulás: ez már a sokadig eset néhány napon belül, hogy az Apple-nek magyarázkodnia kell valamilyen új szolgáltatása miatt. Nem úgy gondolta, nem azt jelenti. Ádám írt már két ilyen mentegetőzésről hétvégén és a kommentekből (mert az Appleblog kommenterei a legintelligensebbek a világon!) kiderült, hogy egy harmadik állítást is félreértelmezett a világ, most itt a negyedik, nem kellően előkészített bejelentés.
Mondjuk ez engem nem zavar, az ilyen csapongó, ötletszerű kommunikációból, aminek ráadásul a vége mindig az, hogy az egész világ örül, egy viszonylag gyorsan reagáló, áramvonalas cég képe rajzolódik ki, ami sokkal szimpatikusabb a minden döntést és bejelentést ezerszeresen átgondoló, nehézkes ipari mamutoknál.
De persze az is lehet, hogy csak bénák.
Az Android a szegény ember iPhone-ja
Úr Isten, mit húzok ezzel magamra.
A blogunknak ezennel vége.
Kinyírja a kommentkommandó.
Ne a rossz hír hozóját büntessétek!
Én nem alkotója, csupán szállítója vagyok a tanulmánynak.
Na szóval: megjelent egy cikk a Registeren és a Cult of Androidon, értitek, egy androidos oldalon, a túloldalon, nem mi terjesztjük az ilyesmit, szóval itt van egy cikk, amiből kiderül, hogy minél gazdagabb egy ország, annál nagyobb az iOS piaci részesedése, minél szegényebb, annál jobban jön fel az Android. De ez a képlet nemcsak az országok, hanem a személyek viszonylatában is érvényes: ha gazdagabb vagy, inkább veszel iPhone-t, ha szegényebb, Androidot.
Szóval a gazdag országok gazdagjai inkább iOS-t használnak, a szegény országok szegényei meg… nem. Ami persze logikus, hiszen az Apple csak a csúcskategóriában mozog, Androidból meg filléres készülékeket is kapsz, ettől függetlenül androidos készülékből is vannak bőven méregdrágák, szóval a szupergazdagok közt is lehetne népszerű a platform.
De nem az.
A tanulmány mondjuk élesen egybevág azzal a számmal, amiről múlt héten írt Ádám: 75. A Google mobil bevételeinek 75 százaléka származik az iOS platformról, miközben a piaci részesedése csak kábé 15 százalékos, szóval vagy a pénzügyi szorzó 15-szörös, vagy a reklámkattintási kedv.
Lényeg, hogy az olyan szegény országokban, mint Egyiptom meg India, 90 százalék körül jár az Android piaci részesedése, míg mondjuk Dániában, Norvégiában vagy Tajvanon csak 20-30 százaléknál jár a platform.
Nem tehetek róla!