Vasárnap olyan történik, ami az univerzumban ritkán: újságírót engednek be Jony Ive fejlesztő laborjába, valamint Angela Ahrendts bemutatja a 60 Minutes című CBS-műsor stábjának a jövő Apple Store-jait.
Két kép áll a rendelkezésünkre ahhoz, hogy megpillantsuk, milyen lesz a jövő Apple Store-ja. De hogy ezeket értékelni tudjuk, lássuk, milyen a jelen Apple Store-ja:
Itt pedig a vasárnapi műsor képei:
Amit látok, hogy a mennyezet egyben világít, és nem külön világítótestenként. A másik, hogy a függőleges falak, amiket eddig szándékosan kizárólag termékekről készült fotókkal, molinókkal takartak el, most egy határozott, a híres asztalokra rímelő polcrendszert kapnak. Persze eddig is voltak polcok az üzletben, de ezek megpróbáltak háttérbe szorulni, és kizárólag a rajtuk lévő termékeket megmutatni.
Ami még nagy változás, az a fenti képeken a zöldnövény-fal. Az Apple láthatóan egyre több zöldet, levelet, virágot enged be az üzletekbe (jót tesz nekik, hogy egy hölgy vette a kezébe a sorsukat), a polcrendszerbe illeszkedő flóra pedig - meg egy pici fauna is nyilván - az Apple környezetvédelmi hitvallását is promózza.
A brüsszeli Apple Store már az új irány jegyében készült, itt például bazi nagy fákat tettek be az üzletbe.
Amint megosztják a videót, tesszük ki.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.