Most pedig következzen annak a rövid leírása, mit kell tennünk, ha minél több karácsonyi nótát szeretnénk meghallgatni Apple Music-használóként. Tehát.
Csukd be az Apple Musicot. Nyisd meg a Spotify-t. Voilá.
De tényleg. Hát hogy a rossebben van, hogy külföldi oldalakon tömegével ajánlják a karácsonyi Apple Music-rádióadókat, nálunk meg még mindig úgy kínálja hip-hopot meg az r&b-t az alkalmazás, mintha bármennyire is releváns lenne ez december 16-án.
Mutatom, ilyennek kéne lennie (ilyen az USA-ban):
Ehelyett ilyen:
De várjatok, nem is, találtam christmas témára egy (1!) rádióadót:
Pedig a rádió az egyetlen alternatíva ilyenkor: meg van adva a téma, és arra kell lejátszani végtelen számú dalt. Mit kínál Magyarországon az Apple ehelyett? Kézzel válogatott listákat. Ezekben kábé 20-20 dal található, közöttük manuálisan kell váltani. De mondjuk a Lonely Christmas című összeállításban összesen négy dalt találtam, biztos azért, mert addigra már úgyis felkötötte magát a hallgató.
Miért olyan nehéz engedélyezni nekünk, hogy az egyébként elérhető zenéket különféle szempontok szerint tolja elénk az algoritmus? Ehelyett elindítok egy playlistet, és három számon belül kétszer tolja elém a Coldplay Christmas Lights-át.
Szóval ott a Spotify, ott van rengeteg karácsonyi rádió, lehet válogatni:
Ha az Apple át akar csábítani oda, én nem állok ellen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.