Több 15 másodperces spotot is publikált az Apple, egyik sincs túlbonyolítva:
Nekem mondjuk tetszik, hogy nincs a szánkba rágva semmi, de az HBO Now és a Netflix hirdetése ezzel együtt is elég minimalista (lényegében: semmi). A másik három hirdetéssel meg csak ugyanaz a bajom, mint a teszt során is volt:
egyik sem mutatja meg igazán, mire képes ez a hardver.
Jópofa persze az Asphalt 8, de könyörgöm, két éve jelent meg iOS-re, amikor még csak az iPhone 5 volt piacon az A6-os processzorral, aminél pont két és félszer gyorsabb az Apple TV A8-asa (a grafikus teljesítményben meg még nagyobb az eltérés).
Nyilvánvalóan évek óta készültek a készülék piacra dobására, reszelgették, tökéletesítették a koncepciót: nem tudtak leszerződni egyetlen komoly fejlesztővel sem, hogy a premierre a boltban legyen egy olyan játék, ami az utolsó gigaflops teljesítményt is kifacsarja a hardverből, hogy lássuk, mire képes?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.