Több 15 másodperces spotot is publikált az Apple, egyik sincs túlbonyolítva:

 

 

 

 

 

Nekem mondjuk tetszik, hogy nincs a szánkba rágva semmi, de az HBO Now és a Netflix hirdetése ezzel együtt is elég minimalista (lényegében: semmi). A másik három hirdetéssel meg csak ugyanaz a bajom, mint a teszt során is volt:

egyik sem mutatja meg igazán, mire képes ez a hardver.

 

Jópofa persze az Asphalt 8, de könyörgöm, két éve jelent meg iOS-re, amikor még csak az iPhone 5 volt piacon az A6-os processzorral, aminél pont két és félszer gyorsabb az Apple TV A8-asa (a grafikus teljesítményben meg még nagyobb az eltérés).

Nyilvánvalóan évek óta készültek a készülék piacra dobására, reszelgették, tökéletesítették a koncepciót: nem tudtak leszerződni egyetlen komoly fejlesztővel sem, hogy a premierre a boltban legyen egy olyan játék, ami az utolsó gigaflops teljesítményt is kifacsarja a hardverből, hogy lássuk, mire képes?