A Canalys belenézett a varázsgömbbe, köpött bele némi gyíklábat, mire az felböfögött egy számot:
Hétmillió.
Állítólag ennyi bétateszter szaladgál a világban, ennyien vásárolhatták meg az Apple első generációs óráját.
Ha nem téved a cég, akkor az Apple egyszerűen lelépte a piacot, figyelembe véve, hogy nincs olyan konkurens cég, amelyik akárcsak a 300 ezres darabszámot elérte volna az említett időszakban. A műfaj alapkövének számító Pebble állítólag kábé kétszázezerig juthatott, viszonylag könnyű kiszámolni, hogy a különbség harmincötszörös.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Canalys számai nem az eladott, hanem a leszállított mennyiséget mutatják, bár az Apple-nél általában nincs nagy különbség a kettő között. A legtöbb elemző mindenesetre 3 és 6 millió közé teszi a valóban eladott Apple Watch-ok számát, de Tim Cook csak annyit ismert el korábban, hogy valahol hárommillió fölött járnak.
Ami persze sehol sincs az iPhone eladásaihoz képest, de az iparág egészét nézve viszont elég komoly eredmény. (Tudom, mindenki azt kérdezi, mikor lesz végre tesztvideó: már van, felvettem, majdnem meg is vágtam, csak záporoznak az Apple TV-k meg iPad Prók, először ezekről megy ki az anyag holnap és jövő héten, aztán Apple Watch, eskü!).
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.