A Suvey Monkey nyolcezer vásárló megkérdezésével elkészítette az eddigi legalaposabb felmérést az Apple okosórájával kapcsolatban.
Nézzük először az infografikát, amiből egy rakás izgalmas infó kiderül:
Például hogy a felhasználók 95 százaléka napi nyolc óránál is többet hordja az eszközt, bár nehéz megérteni, hogy a maradék 5 százalék minek vette egyáltalán meg. Az értesítésekre, az időmérésre és az egészséggel kapcsolatos funkciókra kattantak rá a legtöbben, 71 százalék felpattan, ha az óra értesítésben figyelmeztet az elnyúló tunyaságra.
Érdekesség, hogy a felhasználók közt felülreprezentáltak a 30-as amerikai férfiak, a júzerek kétharmada a Sport verziót, harmada a sima Watch-ot és 2 százaléka az Editiont használja, közel kilencven százalék a gumiszíjat választotta (a vásárlók 16 százaléka több szíjat is vett)
Akit még érdekel rengeteg statisztika, kattintson ide.
Akit nem, annak meg elmondjuk, hogy a Google okosórás platformja, az Android Wear hivatalosan is elkezdte támogatni az iOS platformot egy specifikus app megjelenésével, amit iPhone 5-től fölfelé bármelyik telefonra felrakhatsz, amennyiben azon legalább a 8.2-es iOS fut. A program jelenleg csak az LG Watch Urbane nevű órával működik együtt, de a későbbiekben mindegyik androidos okosóra megkapja a támogatást.
Tök érdekes lesz látni, hogy miféle keveredés indul be a szekértáborok közt, ha az Apple Watch-nak is megjelenik az androidos appja, bár el tudom képzelni, hogy erre soha az életben nem kerül majd sor.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.