Az előző hét végén estek be azok az elsőre furcsa, aztán egészen szimpatikus hirdetések, amik arról szóltak, hogy az Apple Watch akkor teszi igazán jobbá az életed, amikor épp nem használnod. Most itt van egy új, nem túlbonyolított anyag, ami meg az App Store-ban elérhető 1,5 millió alkalmazással magyarázza az iPhone nagyszerűségét. Ez azért jó ötlet, mert ha a konkurencia átmenetileg meg is előzi a készüléket a teljesítménytesztekben két generáció között, az alkalmazásbolt kínálata továbbra is előnyt élvezhet a konkurenciával szemben.
Élvezhet, de nem élvez, mert a Google Play-ben is kábé ugyanennyi alkalmazás van. De a reklám szép színes.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.