Elsőre furcsa, jobban átgondolva viszont egészen okos kampányba kezdett az Apple, amikor néhány órája publikálta ezeket az Apple Watch hirdetéseket:
Hirtelen felindulásból arra gondoltam, hogy
- 1: még mindig magyarázni kell, mire jó az okosóra
- 2: Az Apple-nek sincs sok ötlete, azért kerül elő alig a készülék a reklámokban
Aztán a harmadik megnézése után ugrott be, hogy az Apple Watch-kampány inkább arról szól, amit már Ádám is pedzegetett néhány hónapja: az okosóra jósága nem abban áll, hogy használod, hanem hogy nem használod. Hogy megszabadít az informatikától.
Ott van persze a karodon, minden információhoz azonnal hozzájutsz, de csak ahhoz, ami szükséges, és nem vonja el a figyelmed millió más információ, mint az okosmobilnál. Nem kezdesz el böngészni, ha már úgyis elővetted egy beérkező üzenet miatt a telefont, nem pörgeted folyton a Facebookot, inkább szemléled a világot, viszont amikor tényleg szükséged van az infóra, gyorsabban éred el, mint valaha.
A reklámban szereplő figurák mind élik az életüket, és csak mellékesen foglalkoznak az órával, ahelyett, hogy egy informatikai eszköz köré szerveznék az életüket.
Ami tök szimpatikus üzenet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.