Nyilvánosságra hozták a Burberry-től az Apple-höz igazolt Angela Ahrendts egyik belső memóját, amiből kiderül, hogy a luxusiparból érkezett szakember nem akar többé sorokat látni az Apple Store-ok előtt, mert azok lehangolók és nem illenek a márka imidzséhez.

A megoldás a következő: elhanyagolhatóan kevés mennyiséget szállítanak ki az új termékekből a boltokba, az Egyesült Királyságban például egyetlen darab Apple Watch sem áll majd a rendelkezésre, ezzel szemben megrendelheted a készülékeket online és várhatsz otthon a kiszállításra.

Ezzel tényleg elejét lehet venni a soroknak, hiszen nagyon kevesen fognak napokig sorban állni, ha tudják, hogy a végén úgysem kapnak semmit.

Kis személyes kiegészítés: először tavaly, az iPhone 6 premierjén álltam be egy sorba Augsburgba, és az egész valóban nagyon lehangoló volt. Sorban állni eleve pokoli unalmas, ehhez jött hozzá két tényező:

  1. nem lehetett tudni, hogy kapsz-e mobilt a tízórás várakozás után, vagy sem
  2. a sorban nem jóravaló németek, hanem a teljes balkán ácsorgott, néhány még komolyabb arccal. Albán, bolgár, orosz, román, ukrán üzletemberekkel volt tele a pláza, akik vitték haza az iPhone-okat, ahol háromszoros áron eladták őket. 

Kínos is volt, amikor egy rakás kiégett, másfél napja várakozó fickó előtt elkezdtek tapsolni az alkalmazottak:

 

Egyébként állítólag ilyen lesz a Watch és a szíjak doboza:

screen-shot-2015-04-07-at-7-39-27-pm.png

screen-shot-2015-04-07-at-7-39-22-pm.png

screen-shot-2015-04-07-at-7-39-16-pm-1.png