A hír konkrétan benne a címben, de azért mégiscsak érdekes, hogy elindult a tréning. A kiképzés több országban zajlik egyszerre, ezek összesített listáját nem találtam, de az biztos, hogy az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban már nagyban tágítják az eladók tudatát, hogy amikor majd megérkezik az Új Megváltó, képesek legyenek befogadni annak szédületes jóságait.
És ez mégiscsak egy határozott lépés a megjelenés irányába, áprilisig még sok ilyen hírről fogunk beszámolni (sorban még senki sem áll).
További érdekességek a közelmúltból: a társaság töltőkábeles széffel szereli fel azokat az üzleteket, amikben az aranyból készült verzió is kapható lesz, sőt, mérlegekkel is, hogy meg tudják mérni a visszahozott órákat, hogy valóban akkora-e a keret aranytartalma, amennyi vásárlásnál volt. Nehogy valaki abból húzzon hasznot, hogy otthon lereszel egy kicsit az órából, aztán másnap már viszi is vissza a boltba.
A fentieknek megfelelően lesz néhány eladó, aki speciális luxusipari kiképzést kap, hogy megfelelően tudja majd ajánlani az órákat, amiket fel is lehet próbálni. Plusz nyilván lesz valami különleges világítás is, hogy jobban nézzen ki a boltban az Apple Watch, mint bárhol máshol a világon, ahogy a trükkre Daniel Dreifuss, a zürichi Maurice de Mauriac nevű luxusrórakészítő tulajdonosa egy Attraktorban felhívta a figyelmünket a tizedik perc környékén (de az egész videó érdekes):
Itt meg egy Apple Watch alapozás azoknak, akik még nem teljesen értik, hogy mire is lesz jó ez az egész:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.