Az Apple a jelek szerint felvásárolta a MusicMetric nevű céget, egy zenékre specializálódott analitikai eszköz kifejlesztőit. 2008-ban indultak, és spéci algoritmusokkal figyelik az internet bugyrait, hogy lássák, ki a menő, és mennyire. Nemcsak a különféle online vásárlásokat figyelik, de a Spotify számait is integrálták magukba, sőt a BitTorrent letöltéseket is számolják. 2012-ben nagy port kavart a felmérésük, ami szerint hat hónap alatt 3 milliárd dalt szereztek meg maguknak a torrentezők.
Sok kiadónál napokig csak korpás kenyeret ettek a vezetők, annyira rájuk mászott az IDEG.
2013-ban ráugrottak az e-bookokra, a TV-show-kra, filmekre és játékokra is. Azzal pedig, hogy a központjukat nemrég áttették a londoni New Bridge Street 100-ra, azzal elárulták, hogy felvásárolta őket a bestia. Az ugyanis az Apple címe.
A Beats zeneszolgáltatás újraindítása, meg egyáltalán a streaming piacra betörés már egy ideje foglalkoztatja az Apple-t, láthatóan egy nagyon készre csiszolt és okos rendszert akarnak indítani. Ha a MusicMetric lehetőségeit integrálják, a megfelelő algoritmusokkal menő, naprakész és jó ajánlásokat kínáló lehet az Apple Beats (vagy akármi is legyen a neve), csak győzzük kivárni. Meg ne járjanak így:
Az Apple a szokásos módon kommentálta az értesülést: felvásárlunk néha cégeket, az okát nem áruljuk el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.