Az Apple a jelek szerint felvásárolta a MusicMetric nevű céget, egy zenékre specializálódott analitikai eszköz kifejlesztőit. 2008-ban indultak, és spéci algoritmusokkal figyelik az internet bugyrait, hogy lássák, ki a menő, és mennyire. Nemcsak a különféle online vásárlásokat figyelik, de a Spotify számait is integrálták magukba, sőt a BitTorrent letöltéseket is számolják. 2012-ben nagy port kavart a felmérésük, ami szerint hat hónap alatt 3 milliárd dalt szereztek meg maguknak a torrentezők.

Sok kiadónál napokig csak korpás kenyeret ettek a vezetők, annyira rájuk mászott az IDEG.

2013-ban ráugrottak az e-bookokra, a TV-show-kra, filmekre és játékokra is. Azzal pedig, hogy a központjukat nemrég áttették a londoni New Bridge Street 100-ra, azzal elárulták, hogy felvásárolta őket a bestia. Az ugyanis az Apple címe.

 

homepage-image.png

screen_shot_2015-01-21_at_12_59_06.png

A Beats zeneszolgáltatás újraindítása, meg egyáltalán a streaming piacra betörés már egy ideje foglalkoztatja az Apple-t, láthatóan egy nagyon készre csiszolt és okos rendszert akarnak indítani. Ha a MusicMetric lehetőségeit integrálják, a megfelelő algoritmusokkal menő, naprakész és jó ajánlásokat kínáló lehet az Apple Beats (vagy akármi is legyen a neve), csak győzzük kivárni. Meg ne járjanak így:

Az Apple a szokásos módon kommentálta az értesülést: felvásárlunk néha cégeket, az okát nem áruljuk el.