Új reklám jelent meg az iPad Air 2-höz, amiből kiderül, hogy mit gondol a tabletről az Apple:

 

Újdonság a korábbi videókhoz képest, hogy sokkal kevesebb magánéletet és sokkal több small businesst kapunk. Persze alapvetően ez is arról szó, hogy a tabletnek megszámlálhatatlanul sok felhasználási lehetősége van, de szerintem a reklám fő üzenete már egy határozott lépés az Apple-IBM-házasság promójának az irányába. Az együttműködés jelentősen átalakíthatja az iOS-eszközök felhasználási területét, mert olyan üzleti alkalmazások jelennek meg az eszközökre, amik korábban elképzelhetetlenek voltak. Tök mindegy, hogy olajfúró-szakember, biztosítási ügynök vagy idegsebész vagy, az Apple-IBM-párosnak lesz majd megoldása a problémádra.

És pont mostanra ígérte Tim Cook a projekt eszkalálódását.

A mostani reklám ezért szerintem a fentiek előszele.