Persze az Apple-nek van annyi esze, hogy ne ők jöjjenek elő a 30 ezer dolláros árcédulával. A Mervis viszont elég bátor volt hozzá, és elkezdte hirdetni a 15 karátnyi, rózsaaranyba helyezett gyémántokkal kirakott Apple Watch-ot, így karácsony előtt biztos jól jön majd sokaknak.
Kivéve, hogy a fa alatt nem lesz semmi, hiszen az Apple Watch még meg sem jelent, a Mervis így nem is gyártja le a szíjat sem, ami valójában indokolja ezt a magas árat. Most 30 ezer dollárért, vagyis 7,5 millió forintért egy “tartozom” cetlit vásárolhatunk, majd valamikor jövőre lesz is belőle matéria.
A Mervis valójában még azt sem tudja, mennyi lesz a nyeresége a terméken, hiszen fogalmuk sincs, mennyi lesz az Edition kollekció ára (egyébként 5000 dollárra saccolják, de mi van, ha mondjuk 10 ezer lesz, ahogy John Gruber várta? Belefér?) Az meg csak hab a tortán, hogy a Facebookos kép alapján The Diamond iWatch a termék neve, pedig az iWatch kifejezés ugye csak azelőtt volt használatban, hogy a terméket bemutatták. Azóta Apple Watch a hivatalos.
Ha ez marketingkampány, annak elég bénácska.
A Mervistől nem ez az első, hogy gyémántokkal tesz drágábbá Apple-termékeket, és már az iPhone 3G-től kezdve hagyománya van az aranyozásnak, minden évben piacra dobnak három-négy ilyen szörnyszülöttet. De azért általában meg szokták várni a megjelenést, hónapokkal korábban nem kezdik el gyűjteni a hülyéket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.