A The Registeren olvastam végig ezt a három felé tört, 9000 karakteres elemzést arról, hogy mekkora egy hülye a GTAT. Tudjátok, az a zafírkristály-gyártó üzem, aminek az Apple adott hitelt, de ami csődbe ment, mielőtt akár egyetlen porszemnyi zafírt szállítottak volna az Apple-nek.

Végigolvastam tehát, mert gondoltam, hogy okosabb leszek. Annyival nem lettem okosabb.

sapphire.png

Viszont lerövidítem nektek az anyagot, hogy ti is elolvashassátok, mint anno a Bánk Bánt rövidítve. Tehát:

A GTAT-nál hülyék dolgoznak, akikre nem lenne szabad bízni semmit. Két okból:

1. Nem értenek a zafírkristályhoz. Ahhoz mondjuk nem is kell, mert se nem drága, se nem bonyolult vegyület, hanem a megmunkálásához nem értenek. Ők megmunkálóGÉPEKET gyártanak, és az nem ugyanaz.

Ugyanis nem egy ollókészítő vág a legegyenesebben.

2. Teljesen egyoldalú megállapodást kötöttek az Apple-lel. Vállalták, hogy több millió valamit legyártanak jó drágán a cupertinói cégnek, akiknek viszont meg nincs semmilyen kötelezettségük azok megvásárlására.

Most komolyan, mire számítottak?

Mindezt a folyamatban lévő csődeljárás során nyilvánosságra hozott információkból tudtuk meg.

Heti “rövidítsük le az indokolatlanul hosszú cikkeket, amikért valószínűleg karakterenként fizettek” rovatunkat olvastátok.