Itthon viszonylag ritkán lehet belefutni a cupertinóiak hirdetésébe, inkább csak a blogokon tudod megnézni az Amerikában persze ezerrel tolt reklámokat. Például ezt a legutóbbit, amiben megint nagyon jól éreztek rá arra, hogy mivel lehet eladni az embereknek egy terméket: nem valószerűtlen, de jópofa szituációk bemutatásával, hanem izgalmas, de attól még nagyon is hiteles élethelyzetek felvillantásával:
És közben itthon is elkezdték tolni a hirdetést. Nem ezt, hanem az eggyel korábbit, ami egyébként ugyanazt az elvet követi, mint az új, csak valamivel hétköznapibb felhasználási lehetőségeket vázol:
A reklámot Emmert József látta az Flim+-on fél 10 körül a Sötét Lovag egyik szünetében, méghozzá teljesen honosítva, ami azt jelenti, hogy a végén magyar nyelvű volt a felirat.
Nem nagy ügy, csak mondom.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.