Itthon viszonylag ritkán lehet belefutni a cupertinóiak hirdetésébe, inkább csak a blogokon tudod megnézni az Amerikában persze ezerrel tolt reklámokat. Például ezt a legutóbbit, amiben megint nagyon jól éreztek rá arra, hogy mivel lehet eladni az embereknek egy terméket: nem valószerűtlen, de jópofa szituációk bemutatásával, hanem izgalmas, de attól még nagyon is hiteles élethelyzetek felvillantásával:

 

És közben itthon is elkezdték tolni a hirdetést. Nem ezt, hanem az eggyel korábbit, ami egyébként ugyanazt az elvet követi, mint az új, csak valamivel hétköznapibb felhasználási lehetőségeket vázol:

 

A reklámot Emmert József látta az Flim+-on fél 10 körül a Sötét Lovag egyik szünetében, méghozzá teljesen honosítva, ami azt jelenti, hogy a végén magyar nyelvű volt a felirat.

Nem nagy ügy, csak mondom.