A két logó, ami következő hónapban kerül árverésre, 21 évig lógott az Apple cupertinói központjának homlokzatán. Egészen 1976-tól 1997-ig, akkor cserélték le a monokróm almára. Ettől függetlenül ez, az Apple második logója lett a legmeghatározóbb, és ez kerül be a logótervezés történelemkönyvébe:
Az első próbálkozás, amit a harmadik társalapítóként is sokat emlegetett Ronald Wayne tervezett, nem sokáig maradhatott. A szivárványos almákat Rob Janoff készítette ezután. Kivéve a harapásnyomot, az Steve Jobs kívánsága volt, hogy ne tévesszék össze az emberek az almát egy paradicsommal. Többek között ez a logó tette emberközelivé a céget, és vitte el a számítástechnikát azok felé, akik nem akartak tudni semmit a nyomtatott áramkörökről.
Az egyik logó 1,2 x 1,2 méteres, a másik 0,9 x 0,9-es. Egy Apple-alkalmazott tulajdonában van, aki a leszedés után megkapta azokat 1997-ben. Szerencsés fickó.
10 ezer dollárról indul a licit a Bonhams aukciósházban, június 4-én.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.