typo-keyboard.jpg

Koi Tamás imádni fogja ezt a posztot.

Szóval ott tartottunk, hogy az iPhone az új BlackBerry, már ami a céges környezetben érzékelhető népszerűséget illeti. Mire alapozzuk ezt az állítást? Azokra a "hihetetlen számokra" (így fogalmaztak), amiket Tim Cook és Peter Oppenheimer osztott meg velünk a negyedéves konferenciahíváson. Hogyaszongya:

  • A Fortune 500 listán szereplő cégek 97%-a használ iPhone-t
  • A Global 500 (ez is Fortune lista) 91%-a szintén
  • A Fortune 500 listán szereplő cégek 98%-a használ iPadet
  • A Global 500 93%-a szintén
  • A jelenleg, egyesült államokbeli cégeknél aktivált tabletek 90 százaléka iPad

Deloitte: 50 ezer iPhone-t rendelt. GE: szintén. Cisco, American Airlines, Accenture: több százezer rendelésről beszéltek az Apple vezetői. Az IDC felmérése szerint - ami a kisebb cégeket is számításba vette - az USA céges piacának 59 százaléka használ iPhone-t, 78 százaléka iPadet.

I think the road in enterprise is a longer one. ... And I think we've done a lot of the groundwork as you can tell from these numbers that I've given you, and I would expect that it would have more and more payback in the future.

Tim Cook szerény ember, nem állítja agresszíven, hogy zsebében van az enterprise piac. Csak azt állítja, hogy lefektette az alapokat egy hosszútávú növekedéshez. Decens, nagyon decens. Ne fogd vissza magad, Cook, ilyenkor lehet nagyobb is az arcod.

via Businessinsider