almalé és kungfu Rólunk

Switcher kézikönyv: a beérkező levelek szabályozása

Az Apple alkalmazásaira szokás úgy gondolni, mint valami előre beállított, finomhangolt eszközökre, amikhez nem kapunk túl mély hozzáférést, az "úgy jó, ahogy van, nem kell babrálni" mottóra rímelve.

De pont a Mail programban, az OS X alapértelmezett levelező kliensében van egy alig észrevehető menüpont, ami egy jelentéktelen méretű ablakot nyit meg, mégis olyan alapvető beállításokat lehet itt eszközölni, ami jelentősen megkönnyíti a munkánkat.

Ez a Rules, amit a Mail -> Preferences egyik fülén találtok meg. Az Add Rule gombbal vihetünk fel újakat.

Screen Shot 2013-04-14 at 10.21.40 AM.pngItt lehet automatikus választ megadni. Itt lehet megadni, az egyes helyről érkező levelek hol landoljanak, vagy milyen színnel jelölje meg őket a program. Beállíthatunk hangjelzést, automatikusa törölhetjük a régi üzeneteket és így tovább.

A panel alapvetően úgy épül fel, hogy a maximális szabadságot adja a felhasználónak. Sőt még a régi programozás órákról is beugorhat valami. HA valami történik (több esemény is megadható), AKKOR ezt hajtsd végre (több akció is megadható). A lehetőségek száma nagyon tág, esély sincs arra, hogy ebben a posztban minden felhasználási módot végigvegyünk. Ráadásul ami az egyik felhasználónak hasznos, a másiknak egyáltalán nem az, és fordítva.

Ilyen szempontok szerint vizsgálhatjuk meg a leveleket:

Tovább olvasom


A WWDC mellett indul a Tech Talks

Két perc alatt elkapkodták a jegyeket, nyilván egy csomóan nem tudtak kijutni a WWDC-re, pedig szerettek volna. Nekik a gyors videós közvetítésen kívül az Apple mással is készül: a fejlesztői oldalra felkerült infó szerint idén is több városban rendeznek Tech Talk konferenciát.

2011-ben kilenc városba jutott el a rendezvény, most is legalább ennyiben reménykedhetünk, néhány közeli, európai célponttal:

tt.png



Mozdulatolvasó billentyűzetet iPhone-ra!

A Swype nevű ultramenő billentyűzet, a Nuance új üdvöskéje landolt nemrég a Google Play üzletében.

swype_1.png

A Swype egy összetett gépelést segítő cucc, egyrészt az ujjunk felemelés nélküli mozgásából kitalálja, milyen szót szeretnénk írni, de akár puszta betűk lenyomásából vagy anélkül is intelligensen megtippeli a következő szót. Plusz a Nuance beszédfelismerője is ott van mellette persze. Mozgóképen ugyanez:

Arohadtéletbe hogymegintnemájóesz, gondolhatnánk, és jogosan. Reményre ad azonban okot egy beszélgetés a Redditen, amiben a Swype egyik vezetőjét faggatták élőben a cég terveiről. Itt természetesen előkerült a kérdés, ami mindannyiunkat foglalkoztat:

sw_1.png

Kérdés: Kíváncsi lennék, voltatok-e bármilyen kapcsolatban az Apple-lel? Volt-e bármilyen tárgyalás, ahol kiderült, érdeklődnek-e a technológia iránt?

Válasz: A millió (oké, milliárd) dolláros kérdés. Igen, dumáltunk velük, nagyon okosak, aranyosak voltak.

Kérdező: Ha tényleg egy milliárd dolláros kérdésnek szeretnéd ezt hallani, akkor talán az is kiderült most, miért nem történt semmi az ügyben:)

Tovább olvasom


Az új Apple reklámmal megtalálták a régi hangot

Nekem tetszik.

Kiválasztottak egyetlen képességet, amit szinte mindenki használ a telefonban, és arra húztak rá egy otthonos, komfortos képsort és zenét. Jó ez így.



Két perc alatt eladták a WWDC jegyeket

Aztamindenit. Aki volt abban a kattintós partiban, amikor a Vetera ötvenezeré' dobta fel a Mercit, tudja, mire ment ki itt a játék. Gyakorlatilag az élesítés pillanatában egyszerre zúdult mindenki az 1599 dolláros (370 ezer forintos) WWDC jegyekre, van, akinek sikerült beregisztrálnia magát, van aki szemfüles volt, de lassan kattintgatott, és már server errort kapott.

1_1.png

Ennek ellenére a vásárlók zöme egyáltalán nem biztos, hogy ott lesz a konferencián, most jön az a rész, hogy a jegyeket az eredeti ár többszöröséért kezdik árulni.

230 nap telik el két Apple keynote óta, és máris ez van. Mint amikor a Thaiföld utolsó prostija függeszti ki az előjegyzési naptárát.

Egyébként minél tovább nézem ezt az eseményre készített logót, annál inkább meg vagyok győződve, hogy lesz itt érdekesség. Ez a logó egészen más, mint amit az Apple-től eddig megszoktunk. Ha az operációs rendszerekbe kerül valami ebből a frissességből, akkor én már örülök.

via 9to5Mac




süti beállítások módosítása