82%
Egy napra megint megünnepeltük az emberiség diadalát a civilizáció felett, a Fekete Péntek őrülete közben viszont az IBM nyugisabb vizekre evezett: az online vásárlásokat vizsgálta. Több millió tranzakció, és körülbelül 800 egyesült államokbeli retail üzlet eladásai alapján készítették ezt a grafikont:
Mit látunk ezen? Aki iOS-t használ, többet költött online. Noha az okostelefon-szektorban az Apple 40, a tablet-versenyben 30 százalékot visz a tortából az USA-ban, mégis ők jegyzik az online eladások 82 százalékát.
76%
Japánban, októberben az okostelefon-eladások 76 százalékát vitte az iPhone, vagyis négy eladott készülékből három az Apple készüléke volt a Kantar piackutatása szerint.
Az NTT Docomo most kezdte meg az iPhone árusítását, és elég erős kezdést produkáltak az 5s és 5c készülékekkel. A mobilszolgáltató csak annyival kommentálta a felmérés eredményét: "igaz a hír, miszerint sokat adtunk el iPhone-okból".
556
...dolláron áll az AAPL részvény, ez pedig megközelíti az év eleji magasságokat. A részvény 2012 szeptemberében érte el a történelmi csúcsát, többször is 700 dollár fölé kúszott az árfolyam, aztán gyors lejtmenetben idén áprilisban 400 dollár alá is ment. A mostani 550 dolláros szint átugrása bizakodásra ad okot, két éves távlatban így néz ki a papír árának mozgása:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.