A Which? készített egy tanulmányt arról, melyik okosmobil akksija bírja a legtovább szuflával. Beszélgetési és internetezési időt mértek, majd a kapott perceket sorrendbe állítva ezt kapták:

image_2.jpg

Látszik egyébként, hogy általánosságban nőtt az akksik kapacitása, itt a tavalyi felmérés:

remote-battery-life-infographic_1.gif

A tabletméretű telefonok korában persze nem mindegy, hogy az egyes készülékek térfogata mekkora. Ettől függ, mekkora akkumulátort tudnak belepakolni, ami nagymértékben kihat az élettartamra. Én ezért nem bírtam magammal, és megvizsgáltam, melyik készülék hány négyzetcentiméteres (a mélységet nem vettem figyelembe, mert az több helyen is változik), és meghatároztam az egy négyzetcentiméterre jutó percet!! Ezzel új mértékegységet határoztam meg, az Appleblog-változót. Az eredményeket diagramon ábrázoltam, a sorrend picit megváltozott (nem tudom, miért írja rá kategóriatengely feliratát a Keynote az oszlopra).

Screen Shot 2013-11-08 at 09.47.10.png

Screen Shot 2013-11-08 at 09.47.16.png

Tettem ezt azért, mert rohadtul ráérek, és nyilván azért is, hogy valami kétségbeesett módon feljebb tornásszam az imádott kultusztárgyam renoméját.

Látjátok? Így kell piacot teremteni a trolloknak, majd ellopni tőlük ugyanazzal a mozdulattal.

via HVG