A WWDC-n mutatta be az Apple az új tévés kampányát, ami a termékeinek a hétköznapi felhasználására koncentrál. Bemutatja, hogy mire használják az iPhone-okat, iPadeket, Macintoshokat az iskolákban, a hálószobákban, évfordulókon. Ez az:

A hirdetést megnézve elég könnyű megérteni, hogy miért nem lett különösebben népszerű. A legrosszabb pillanataiban már a giccs határán egyensúlyoznak ezek az alig zenére lassan hömpölygő képek, és ennek meg is lett az eredménye: ez az utóbbi évek legkevésbé népszerű Apple-hirdetése.

Az Ace Metrix Inc. 26 reklámját vizsgálta a cégnek az elmúlt évben, és arra jutott, hogy a nézők mindegyiket jobban szerették a mostaninál. De még az átlagos spotok is jobban teljesítenek. Az iparági átlag ugyanis 542 pont, amit az Apple rendre felülmúl akár 700 pontot is meghaladó kampányaival. Ehhez képest ennek a mostaninak 489 ponttal kellett beérnie.