Oké, most úgy tűnhet, mintha a döglött lóba rúgnék bele, pedig nem. Miután megnéztem a MyAudio weboldalát, egyik szaküzletét, és vettem egyet a termékükből, több furcsaságra bukkantam. A poszt fotóin szerintem ti is meglepődtök majd. Mutatom.

Nézzük a 10 ezer forint körül kapható C180 mp3-lejátszót, ami a negyedik generációs iPod nanóval mutat hasonlóságokat. A régi iPod nano:

ipod-nano-4g.jpg

A MyAudio C180:

31519_400w.jpg

Amíg kézbe nem fogod, nem is érted, miért kerül ennyivel kevesebbe. Szívesen írnék majd tesztet is, hogy tudjátok, miért ilyen olcsó, de mivel hibás a MyAudio készüléket vásároltam, és a lejátszó lassan két hónapja szervizben van, nem tudok nyilatkozni. Még.

Vannak viszont érdekesebb dolgok is, itt van egy Apple APR:

P1150903.JPG

Itt meg az új, Király utcai MyAudio üzlet:

P1150449.JPG

Not bad. Menjünk be, Apple APR (iStyle, Árkád 2):

P1140509_1.jpg

MyAudio:

P1150646_1.JPG

P1150645_1.JPG

Meggyőző, igaz? Már csak két fotót mutatnék.

Ha problémád van az Apple termékkel, ide kell jönnöd:

P1150903.JPG

Ha problémád van a MyAudio termékkel, ide kell jönnöd:

P1150637.JPG

IMG_0469.JPG

Ez bizony a nyolcadik kerület kevésbé napos része. Megvan a kakukktojás?

További tapasztalataim később, folytatása következik...