A San Jose-i bíróságon egy Debra Hilton nevű iPhone-tulajdonos perelte be a céget, mert szerinte az Apple tudatosan adta el az iPhone 4-et hibás power gombbal. A beadvány szerint a vállalat tudott a problémáról, mégsem tett semmit.
A power gomb a készüléken található kevés fizikai kapcsolók egyike, és a felperes szerint tönkre is megy, sokszor nem sokkal az egy éves garanciaidő lejárta után. A dokumentum szerint a hibát egy kábel okozza, emiatt kell kicsengetni 150 dollárt a javításra annak, aki jól megszívja.
Több ezer frusztrált vásárlót említenek, akik egyébként az Apple fórumain is panaszkodnak.
Debra Hilton kompenzációt kér az Apple-től, kárainak és költségeinek megtérítését és annak a biztosítását, hogy többé ilyen ne fordulhasson elő. Várjuk az Apple válaszát.
A beadvány itt olvasható.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.