Az Appleinsiderhez eljutott információk szerint a vállalat egy csütörtöki eligazításon jelentette be a tech csapatnak, hogy alapvetően változtatják meg az AppleCare rendszerét a "One Apple" kampány keretében.
A termékenként megrendelhető kiterjesztett garanciális idő és a mellékelt szolgáltatások helyett az AppleCare egy előfizethető szolgáltatáscsomaggá változik, így nem az egyes eladásokhoz, hanem magához a vevőhöz kapcsolódik majd. Az előfizetőknek például jár egy Apple Store-on belüli képzés a vásárolt termékkel kapcsolatban, ehhez hasonló a jelenlegi One to One program Mac-vásárlóknál. Az új AppleCare tartalmazna még egy "exkluzív" éjjel-nappal elérhető támogatást, meghosszabbítanák az ingyenes telefonos segítségnyújtás időtartamát a termék vásárlása után, és még egy rakás szolgáltatást adnának az AppleCare vagy AppleCare+ előfizetőknek. A Genius Bar továbbra is ingyenes maradna.
További nagy változás, hogy a jövőben az Apple Store-okban javítanák is az iPhone-okat. Eddig az esetek túlnyomó részében a meghibásodott telefon helyett egy újat adtak a vásárlóknak, ezentúl az üzletben lesz hátul cserére váró hangszóró, Home gomb, akksi és hasonlók, amiknek a szerelését megtanítják a személyzetnek. Valószínűleg emiatt az idén bemutatásra kerülő iPhone könnyebben szerelhető lesz.
A változások Magyarországot túlzottan nem érintik, legalábbis ami az Apple Store-ban nyújtott szolgáltatásokat illeti. Ha az APR-ekbe mégis eljut ezekből a változásokból valami, szólunk.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.