Sokan sok miatt szidják az iTunes 11-et. Én próbáltam nem gyors következtetéseket hozni. Annak ellenére, hogy sokaknak hiányoznak bizonyos ficsörök, például a duplikálás kiszűrése. Vagy még többeknek nem tetszik a fájlok kezelése. Én visszahoztam a Sidebart egy ⌘ - Alt - S leütéssel, és azóta kevésbé vagyok frusztrált.

Szóval próbáltam megvédeni, pedig már egy csomó helyen írtak tutorialt arról, hogyan lehet visszahozni a 10-est. Én maradtam, igyekeztem kevés elvárással lenni, általában zenelejátszóként használom. Ha nekem ezt a legegyszerűbb funkcióját hozza, már fél siker.

Nem sikerült neki.

Van ugye egy playlist, a munkanap elején rábökök benne az egyik számra, shuffle bekapcsolva, innen én már csak az F7-F8-F9 billentyűket szeretném használni. Mint egy gyökegyszerű iPod shuffle-t. Általában sikerül is ez, kivéve, ha az első szám annyira megtetszik, hogy még egyszer meghallgatnám.

Screen Shot 2013-02-13 at 11.11.47 AM.png

Nyomok egy "előző"-t (F7). Ez minden esetben az adott szám elejére ugrik, két lenyomással az előző számra. Most is arra számítok, hogy egy nyomás, kezdi újra a számot.

Screen Shot 2013-02-13 at 11.12.10 AM.png

De nem ez történik. Ha a véletlen lejátszás be van kapcsolva, és az első lejátszott számnál nyomunk "előző"-t, elhallgat a zene. Mi a fene? Megnyomod a play-t, erre elkezd egy tök másik számot. Állj. Nyomok egy "előző"-t, hátha előjön az eredeti szám. Nem jön. Soha többet nem éred el, csak ha abbahagyod a munkát, és megnyitod a tetű iTunes ablakát, és megint kikeresed. Őrület.

Szól a zene, ne nyúljunk hozzá, oké. Ekkor viszont azt a balgaságot követtem el, hogy letöltöttem egy iBookot a webről, és ráhúztam iTunes-ra. Ekkor megint elhallgatott a zene. Nem tudott egyszerre importálni és zenét lejátszani.

35c4z3_1.jpg

Egy másik alkalommal egy előző nap félbe hagyott zenét indítottam el újra. El is kezdte játszani, de arra gondoltam, az elejétől hallgatnám meg. Nyomtan egy "előző"-t (pedig ezzel a rohadékkal megjártam már párszor), erre visszaugrott pár másodpercet a számban, és részéről elintézett volt a dolog. Megint előző, megint visszaugrik. Ez mondjuk csak egyszer fordult elő, de az előzőekkel egybe véve arra a véleményre jutottam, hogy az iTunes 11 egy szar zenelejátszó.

És ez a legkevesebb rossz, amit a szemére vetnek egyébként odakint a vadonban.