Mától egy új szolgáltatással jelentkezik az Appleblog, ennek jeleit a felső menüsávban is láthatjátok. Megnyitott az Appleblog Szerviz.
Tádááám.
Sokszor kaptunk leveleket tőletek, amiben segítséget kértetek tőlünk. Valami elromlott az iPhone-on, leejtettétek, nem működik a gomb, fura hangot adott ki a Mac, porosodott a kijelző belülről és még sorolhatnám. Mi erőnkhöz mérten próbáltunk segíteni, de egyrészt nem mindig volt időnk, másrészt nem mindig tudtunk - vannak, akiknek a problémás gép a szakterülete.
Ezért aztán úgy döntöttünk, összefogunk iDokival, és egy segélykérő gombot hozunk létre az oldalon, amivel közvetlenül az ő csapatától kérdezhettek. Bármilyen hardveres problémátok is merül fel, nyomjátok meg a Szerviz gombot a menüben, írjátok le a gondotokat, és munkanapokon 24 órán belül válaszol nektek egy szaki. A válaszban megpróbálnak segíteni, hogy amennyiben lehetséges, otthon megoldd a problémát. Ha a leírásból kiderül a hiba oka, ezt közlik veled, majd javaslatot adnak a javítás módjára és költségére. Ha csak szervizben megoldható a probléma, árajánlatot is kapsz.
Szóval ha Apple-terméked van, és bármilyen hardveres kérdésed akad, görgess fel, és kattints a Szerviz gombra.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.