A Nielsen legújabb felméréséből kiderült, hogy a kicsi amerikaiak teljes mértékben, a nagyok jelentős részben belegabalyodtak az Apple hype-jába. Csak ez lehet a magyarázat arra, hogy a 13 év alatti vásárlók 48 százaléka kér iPadek karácsonyra (52 százalékuknak gondolom már van), majd egy nintendós kitérő után újra az Apple termékek jönnek a kívánságlistán: az iPod touch (végre megvan a célcsoport), az iPad mini és végül az iPhone.
Valamivel szolidabb, de hasonló a helyzet, ha a 13 évnél idősebb amerikaiak következő fél éves vásárlási terveit nézzük: az iPad van az élen, aztán az ötödik helyen jön egy iPhone, a kilencediken meg egy iPad mini. Ebben a listában már csak a 13. helyre tudott felkapaszkodni az iPod touch.
Azt meg jó látni, hogy a Wii U is nagyon népszerű az amerikaiak között.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.