Ez csak egy rövid poszt, posztocska, szösszenet, néhányszor egysoros arról, hogy volt nekem egy hároméves MacBook Próm meg egy hatéves Airport Expressem. Jól megvoltak, aztán a MacBook elkezdett furán viselkedni, megtartotta a wifikapcsolatot, de nem jött rajta adat, miközben ugyanezen a hálózaton az iPhone és az iPad kiválóan működött. A Turn wifi off/on segített, de néha percek, máskor órák múlva megint eltűnt az adatforgalom és az egész kezdődött elölről. Megpróbálkoztam mindennel, amit a fórumokban találtam, de nem segített semmi. Aztán váratlanul eltűnt a probléma, örökre.

Most egy néhány hetes MacBook Próm van egy néhány hetes Airport Expressem. Jól megvoltak, aztán a MacBook elkezdett furán viselkedni, megtartotta a wifikapcsolatot, de nem jött rajta adat, miközben ugyanezen a hálózaton az iPhone és az iPad kiválóan működött. A Turn wifi off/on segített, de néha percek, máskor órák múlva megint eltűnt az adatforgalom és az egész kezdődött elölről. Megpróbálkoztam mindennel, amit az évek alatt 104 oldalasra hízott fórumokban találtam, de nem segített semmi.

Most itt tartunk.