Nagyon fontos teszt jelent meg az Engadgeten, ami arra a kérdésre keresi a választ, hogy miként üzemel az Apple vékony csúcsgépe pc-s, windowsos játéklaptopként. Hogyan bírja a 2,3-as Core i7-es, az Nvidia Geforce GT 650-es és a 16 gigabájtos memória az adatcsomagok támadását.
Első körben azt vizsgálták meg, hogy mi történik a játékokkal 1920x1080-as felbontásban, és arra jutottak, hogy teljes részletesség mellett is remekül elfutnak full hd-n az alig kétkilós gépen. Kivéve az Arkham City-t, ahol extreme-ről high-ra kellett visszavenni a minőséget, hogy élvezhető legyen a móka.
Nyilván egészen más a helyzet, ha a natív, 2880x1880 pixelen próbálkozunk ugyanezekkel a programokkal: a legtöbb esetben a képkockaszám csak medium részletesség mellett kielégítő, tehát komoly kompromisszumokra kényszerülünk, de az Apple nem is állította soha, hogy játékra szánta a Retina Display-t.
A MacBookot aztán összehasonlították más játékgépekkel is és az derült ki, hogy a laptop teljesítménye megfelel a legkeményebb kategória átlagának, miközben ennek a gépnek a legjobb a kijelzője és a kidolgozási minősége, csak a 11 colos Maingear-laptopnak kisebb a súlya, de csak a Razernek magasabb az ára.
Összességében tehát az Engadget szerint a minőség és az ár egyensúlyban van a retina MacBook Próban, ami szinte mindegyik játékot képes full hd-ban élvezhetően futtatni. A natív felbontással viszont nem érdemes próbálkozni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.