Egy perce sincs, hogy megkérdeztem a UPC ügyintézőjét, hogy mi ér nekik többet: 1750 forint, vagy egy elégedett ügyfél. Az előbbit választották, ezért olvashatjátok most az elégedetlen ügyfél írását.

Tavaly év végén rendeltem meg a telefonból, netből és kábeltévéből álló, közel 12 ezer forintos csomagot a UPC-től, online, ahogy illik, mert úgy nincs bekötési díj. Elismerem, hogy nem olvastam el az apró betűs részt, csak annyira tanulmányoztam át az ajánlatot, amennyire illik. Amennyire a többi, az ügyfelet nem megszopatni akaró cégnél szükséges. 

Éppen ezért nem vettem észre, hogy a csomag mellé kapok egy számomra tök felesleges SmartGuard szolgáltatást, ami a nem létező pc-met védi a támadásoktól, három hónapig ingyen, ha nem mondom le, utána havi 508 forintért.

És azt sem hangsúlyozták különösebben, hogy a bekötés csak akkor lesz ingyen, ha online kérem ÉS a megrendelés utáni három hónapban átállok a csekkes fizetésről csoportos beszedési megbízásra. Nem is nagyon álltam át. 

A napokban megkaptam a legújabb számlakivonatot, ami magasabb összeget mutatott, mint a korábbiak. A hátoldalon kiderült az is, hogy miért: 508 forintot követelnek a SmartGuardért és 1250 forintot a bekötésért. Telefonáltam, és kiderült, hogy jogilag persze igazuk van, egész biztos leírták valahol, hogy előbb-utóbb megszopatnak, de ez a rész sajnos elkerülte a figyelmemet, mert a megszokott céges-ügyfeles-viszonyrendszer alapján fel sem merült bennem, hogy egy cég ilyen eszközökhöz folyamodik.

Hát most megszopattak.

Más kérdés, hogy ilyen piti módszerekkel elrontani az ügyfelek kedvét, ilyen filléres összegekért csalódott és váltani vágyó előfizetőket nevelni szerintem baromi rossz üzletpolitika. 

Másnál hasonló tapasztalat?