Az iPad kezdeti előnye megmaradni látszik. Bár csökkent a piaci részesedése ahhoz az állapothoz képest, amikor még szinte egyedül jelentette a tabletkategóriát, de még mindig olyan beláthatatlan távolságra van a konkurensekhez képest, hogy néhány elemző szerint akár iPad 3 nélkül is tovább szaladna a szekér.
Erről nincs szó, az Apple biztosan bemutatja egy hónapon belül a tablet harmadik generációját, ettől függetlenül tény, hogy még az Amazon melletti legkomolyabb ellenfelét, a Samsungot is le tudta győzni az Apple, méghozzá a Samsung pályáján, Dél-Koreában.
A The Korea Herald számításai szerint a cég körülbelül egymillió iPadet adott el a 2010-es novemberi premier óta, amiből csak 2011-ben 700 ezret vettek. Ezek alapján a koreai lap számításai szerint az Apple piaci részesedése 70-80 százalékos lehet a régióban.
A koreai iPadek kétharmada egyébként a wifis modell.
A lap megjegyzi, hogy az Apple nem most először győzi le idegen pályán az ellenfelét: emlékeztet arra, hogy Dél-Koreában 200 ezer előrendelés érkezett az iPhone 4S-re tavaly novemberben, míg ellenfelére, a Galaxy S II-re 120 ezer.
A bejegyzés trackback címe: