Javában zajlik a 2012-es CES, és noha az Apple idén sincs a kiállítók között, számos standon feltűnnek a termékeik. És hát a vezetők is nyilván tiszteletüket teszik, Greg Joswiakot, az iOS termékmarketingért felelős vezetőjét már látták a Sony pultjánál nézelődni.
A legérdekesebb, Apple-lel összefüggő terméket egy kancsó víz segítségével mutatták be, a Liquipel ugyanis láthatatlan vízálló iPhone-tokot fejlesztett ki. És így működik:
Az eddigi, rakétasiló nagyságú vízálló tokokkal szemben ez a megoldás nanoméretű, a telefonunkat el kell küldeni a Liquipelnek, hogy felvigyék a szabad szemmel alig látható esőköpenyt 59 dollárért.
A HzO is bemutatott hasonló megoldást, de itt még láthatatlan burokról sem volt szó, a telefont belülről, a nyílásoknál látták el vízálló réteggel, "molekuláris szinten". Ez azonban nem egy olyan védelem, amit akárki megvásárolhat, ezt a technológiát lincencelésre ajánlják fel olyan cégeknek, mint például az Apple. Akiknek előbb tutibiztosnak kellene lennie benne, hogy hibátlanul és 100 százalékosan működik a dolog, mielőtt egy ilyenre vetemedne - a 99 százalék itt nem elég jó.
Szóval megkérem szépen innen is az Apple-vezéreket, hogy ezek felé a standok felé látogassanak, mert a vizesedést/párásodást jelző indikátorok gyakori elszíneződése nem feltétlenül arra utal, hogy a felhasználó nem jól tartja. Vihessük már be nyugodt szívvel a telefont a párás fürdőszoba is.
Kösz előre is.
A bejegyzés trackback címe: