A Verizon bejelentette, hogy az ünnepek alatt is tartó negyedévben 4,2 millió iPhone-t értékesített az Egyesült Államokban. A rivális AT&T-nél is rekordforgalmat jelentettek, ami szakértők szerint körülbelül 8 milliós eladást jelent, míg a rivális Sprintnél is egymillió fölött zárhattak, így az amerikai piacon körülbelül 13,4 millió iPhone-t vásárolhattak a karácsonnyal záródó negyedévben.

A szakértők egyetértenek abban, hogy a hazai piac a teljes világpiac körülbelül 38 százalékát adhatja ki, ezek alapján meg úgy számolnak, hogy a karácsonnyal záródó negyedévben körülbelül 35 millió iPhone találhatott gazdára, ami 70 százalékos növekedést jelent a korábbi negyedévhez képest. Ez egyébként simán elképzelhető egyrészt az új iPhone piacra lépése, másrészt a felfokozott ünnepi vásári hangulat miatt.

Gyorsan kiszámoltam, hogy ha a 9,3 milliméter vastag iPhone-okból 35 millió egymásra pakolnánk, akkor egy 325 kilométer magas hegyet kapnánk, ami már majdnem keresztezné a 330-400 kilométeres magasságban keringő ISS pályáját.

Szóval ez az egész így néz ki a VALÓSÁGBAN: