Hagyjuk az előzményeket. Koncentráljunk a lényegre: több órányi munkám veszett el a videóvágó hibájából.

Alaptézis: a Final Cut X-ben hiányzik a mentésopció. Nincs ilyen, mert a program minden változtatást regisztrál, magától végzi el a műveletet. A funkció szuper, amíg működik, és amíg a program stabil.

De abban a pillanatban, hogy órákkal egy váratlan összeomlás előtt kikapcsol az autosave, így amikor újraindítom a programot, rengeteg munkám tűnik el nyom nélkül, az univerzum leggyűlöltebb férgévé vált a szememben ez a pompás szolgáltatás.

Ez a rész tele volt káromkodással, amikor reggel megírtam, de kora délután, amikor újraolvastam a posztot, inkább kihúztam belőle.

Ez a program így minden támogatható újítása ellenére alkalmatlan a munkára. Az Apple órási hibát követett el a kiadásával, pillanatnyilag úgy gondolom, ez a legrosszabb alkalmazás, amivel életemben találkoztam, és minden ismerősömet le fogom beszélni arról, hogy valaha is próbálkozzon vele.

Ami történt, az ugyanis megbocsáthatatlan. 

Az elkezdett videót még befejezem vele, aztán szerintem többet nem indítom el, letörlöm a a gépről, egy ideig nem szeretném látni.

És most benyomtam a Mac App Store-ban azt az egy csillagot, ami járt neki.