Brutuska küldött nekünk egy képet még augusztus másodikán, ebből sejthetitek, mekkora a sor az Utazó iPhone sorozat ajtaja előtt. Van egy gyanúm, hogy a két ünnep között mindennap megy ki egy-egy poszt a kis ribancról. Olyan ünnepi jelleggel, csak elérünk az őszig felkiáltással.

Az iPhone-om ez éven Rodoszon járt velem, ez a kép a Faliraki-öbölről készült. Láttunk sok-sok fiatalabb kiadású tesót, sőt iPadokat, főleg a szálloda orosz vendégeinél.

Én nem tudnék ehhez sokat hozzáfűzni. Ja de, pont ide vág Rokker Zsolti nagy sikerű slágere, annak is első versszaka, ami valahogy így hangzik:

A mamával vótam Görögországban
2-en aludtunk egy szobában
Fölöttem a nap, én lent a tengerben úsztam,
A nudistrandon a homokba vonalat húztam
A mama meg napozott, rodoszi szörny volt,
Én meg csak úgy kerestem, merre van a szörpbolt
Metaxa meg ouzo, ez ott az eszük,
Szőrös arcú görög lánynak a csúnyája de szűk