Ez alapján lehetne Csoki is az Üvegtigrisből - amennyiben a piacos Tetris még videójátéknak számít. A Nielsen piackutató cég vizsgálta meg, mi jellemző azokra az amerikaiakra, akik iPadet vásárolnak. A válaszokból a legkiugróbbakat a BlueKai marketing cég egy pofás kimutatásba sűrítette.

Ezek alapján az iPad-vásárlók jelentős része férfi, és van háziállata. Szereti a videójátékokat, illetve tudós, esetleg az egészségügyben dolgozik (a legutóbbi keynote-on is kiemelték az orvosi appok fontosságát). Szeret utazni, organikus kaját eszik, házas és felsőfokú végzettsége van.

Ezek természetesen nem jelentik azt, hogy egy macskagyűlölő, egyedülálló nő, aki utálja az orvosokat és ki sem mozdul otthonról, nem lehet iPad-vásárló. Csak épp nem nyom annyit a latba.

Még egy Nielsen-felmérés: a 6-12 éves egyesült államokbeli gyerekek toplistája arról, mit szeretnének karácsonyra. iPadet, ha nincs, akkor iPod touch-ot, ha az sincs, akkor iPhone-t. Egyem a zúzájukat.