Nyilván az első széria minden termékből tartogat meglepetéseket, és miért pont a 4S lenne kivétel? Ráadásul a már eladott milliós darabszámhoz képest nincs is feltűnően sok panasz, de azért érdemes összeszedni, hogy mik a jellegzetes hibák, csak hogy tudjátok, mire lehet számítani.

Az egyik a sárga kijelző, ezt mindegyik iOS-eszköz eljátssza a startkor. Szerencsére múló hibáról van szó, egyszerűen még nem száradt meg tökéletesen a ragasztó a kijelző mögött, de a sárgaság elvileg 1-2 hét alatt elmúlik.

Mások meglepően lassú 3G-s sebességre panaszkodnak a Sprint hálózatán, miközben elvileg az a leggyorsabb az Egyesült Államokban. Vizsgálják az ügyet, minket azonban ez kevéssé érint.

A harmadik probléma már érdekesebb: állítólag a 4S akkumulátora hajlamos néhány óra standby-ba is lemerülni. Egyébként eleve 300-ról 200 órára csökkent a készenléti üzemmód, de ez még nem magyarázza a változást, ami csak néhány vásárlót érint.

Mások nagy alapzajra panaszkodnak a fülhallgató csatlakoztatása után, vannak kifagyott képernyők és persze mikrofonhibák is.

De nyugalom, mindez a több millió eladott készülékhez képest nem vészesen sok hiba.