A WSJ számolt be arról, hogy a könyv írója, Walter Isaacson még találkozott Jobs-szal négy héttel halála előtt, és a következőt mesélte róla:

Jobs ekkor már tudta, hogy hamarosan meghal. Háza egyik földszinti hálószobájába költözött, mert nem volt ereje felmenni a lépcsőn. Fájdalmában összegömbölyödött a kanapén, de a tudata tiszta volt, humora ragyogó. A gyermekkoráról beszéltünk, adott néhány fotót az apjáról és a családjáról a könyvhöz. Íróként fontos volt, hogy kívülálló maradjak, hogy átjárt a szomorúság, amikor búcsúznom kellett volna tőle. Hogy elrejtsem az érzéseimet, feltettem az egyetlen kérdést, ami egyfolytában foglalkoztatott: miért mondott el nekem annyi mindent magáról két év és ötven interjú alatt, amikor egész életében titkolta a magánéletét. Azt felelte: "Szerettem volna, ha a gyerekeim tudják, hogy ki voltam. Nem voltam mindig velük, amikor kellett volna, és azt akartam, tudják, hogy miért nem, és hogy mit tettem az életemben".

A könyv jelenleg az első az Amazon listáján, várhatóan október 24-én fog megjelenni és a fenti rész a legvégén lesz megtalálható benne. Fent van már az iTunes Store-ban is, de csak az amerikaiban, a premierre remélhetőleg hozzánk is megérkezik. Mindenesetre novemberben megkapjuk a magyarra fordított verziót.