Ugye két kimenete lehetett volna az ügynek: az egyik, hogy megnyitják a magyar boltot, de csak félszívvel és a szolgáltatás minősége messze nem lesz ugyanaz, mint az Egyesült Államokban. Ennek azonban nem sok értelem lett volna: ha már ennyit húzták, hogy az Apple beindítsa saját online boltját is Magyarországon, akkor logikus volt arra számítani, hogy a sok várakozást nagy munka előzte meg.
És úgy látszik, tényleg. Sz. Á. nevű olvasónk leírta tapasztalatait a bolttal és a mögötte álló ügyfélszolgálattal, ami hazai körülmények közt mindenképp előzékenynek és gördülékenynek tűnik. Így kell ezt:
Egy pozitív tapasztalatom szeretném nektek leírni.
Ugye megnyitott a magyar nyelvű online Apple store, ahol hosszas nézelődés
után rátaláltam a Parallels Desktop 7-es verziójára. Mivel a háromféle verzióból nem tudtam, hogy a student kiadás megfelel-e nekem, ezért felhívtam a honlapon levő 80-as számot, ahol a hölgy kedvesen válaszolt minden kérdésemre, és hogy ne kelljen a rendeléssel fáradozni, megrendelte nekem a terméket.
Mivel diákverziót rendeltem, ezért szükség volt az igazolvány fénymásolatára, de azt
csak ma, a rendelés után egy nappal küldtem el.
Szintén ma, nem egészen 24 órával a megrendelés után telefonon keresett egy UPS futár, hogy csomagot hozott, és hogy merre van a pontos cím.
A csomagot átvettem, a megrendelt szoftverrel, amit Hollandiából küldtek ki, még rendelésem napján, úgy, hogy a szükséges papírt meg sem kapták azonnal.
Hihetetlen! Ezt nevezem ügyfél barát üzletmenetnek!
Gondoltam megosztom ezt veletek, hátha kérdezték tőletek, hogy megy a rendelés a Store-ból.
üdv:
Sz. Á.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.