Az idei Sziget fesztiválra készített mobil alkalmazás fejlesztői kerestek meg (Canecom), érdekelnek-e minket az app statisztikái. Mivel ritkán kapunk képet a hazai piac számairól, a válaszunk egy határozott igen volt.
Persze a Sziget mobil appot nemcsak a magyar felhasználók használták, mindenesetre érdekes számok jöttek ki:
Az esemény alatt, a napi közel 10 000 látogató mintegy 550 000 oldalt tekintett meg. A legtöbben Magyarországról és Hollandiából használták a szolgáltatást, de voltak látogatók Dél-Afrikától Bahreinig, de még az egzotikus Isle of Man szigetéről is böngészték az eseményeket. A szolgáltatás 66 különböző ország fesztiválozóinak könnyítette meg a napjait a Szigeten.
Az okostelefonok versenyében szinte holtverseny alakult ki, az iPhone alkalmazás közel 36.000, míg az Android alkalmazás 35.000 összesített napi egyedi látogatóval zárta a fesztivált.
Az alkalmazás elkészítésének különlegessége, egy egyedi, könnyen alkalmazható mobil tartalomszolgáltató rendszer, a Mobile Essence alkalmazása, mellyel a megrendelő gyorsan, programozási ismeret nélkül módosíthatja, töltheti fel a tartalmat.
Azt hiszem, ezt nevezik sikeres alkalmazásnak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.