Az idei Sziget fesztiválra készített mobil alkalmazás fejlesztői kerestek meg (Canecom), érdekelnek-e minket az app statisztikái. Mivel ritkán kapunk képet a hazai piac számairól, a válaszunk egy határozott igen volt.

Persze a Sziget mobil appot nemcsak a magyar felhasználók használták, mindenesetre érdekes számok jöttek ki:

Az esemény alatt, a napi közel 10 000 látogató mintegy 550 000 oldalt tekintett meg. A legtöbben Magyarországról és Hollandiából használták a szolgáltatást, de voltak látogatók Dél-Afrikától Bahreinig, de még az egzotikus Isle of Man szigetéről is böngészték az eseményeket. A szolgáltatás 66 különböző ország fesztiválozóinak könnyítette meg a napjait a Szigeten.

Az okostelefonok versenyében szinte holtverseny alakult ki, az iPhone alkalmazás közel 36.000, míg az Android alkalmazás 35.000 összesített napi egyedi látogatóval zárta a fesztivált.

Az alkalmazás elkészítésének különlegessége, egy egyedi, könnyen alkalmazható mobil tartalomszolgáltató rendszer, a Mobile Essence alkalmazása, mellyel a megrendelő gyorsan, programozási ismeret nélkül módosíthatja, töltheti fel a tartalmat.

Azt hiszem, ezt nevezik sikeres alkalmazásnak.