Sirappa küldött nekünk két bizonyítékot arról, hogy Utazónk még mindig kitartóan járja a világot, és mint Amelie törpéje, lefotóztatja magát a híresebb helyszínek előtt. Két és fél éve tart az utazása, azóta minden héten bejelentkezett, hála nektek. Jól tette.

Ezúttal Sirappával utazott, nem is akárhogy. Tudniillik stoppal.

Május utolsó napján elindultam európai körutamra, mégpedig stoppal. Az út során nem készítettem fotót az iPhone-ról (féltvén azt). Viszont miután megérkeztem barátomhoz, Krisztához Lille-be (Franciaország) (21 óra alatt 1435 km:D), úgy gondoltam, ideje elővenni a szépséget és ismét megmutatni neki egy újabb szeletet Európából.

Az első kép Lille főterén készült, ahol Liszt Ferenc zongorafesztivált hirdettek egyik szépséges épület homlokzatán.

A második kép pedig Calais mellett készült az északi tengerparton egy köpésnyire Angliától (simán láttuk Dover fehér szikláit). Én erre jártam, míg ti az irodában 40 fokban izzadtatok a munkában és csoporttársaim szenvedtek a vizsgák tengere alatt:)

Hát jelenleg kábé ekkora a várólista az Utazó iPhone rovatban.