Szeretjük mi az Apple-t, egyenesen imádjuk a fejlesztések irányát, ütemét, trendjét, de van, hogy a fejlesztőcsapat néhány tagját lelőnék, felrobbantanánk, a maradványokat ledarálnánk, savban feloldanánk, aztán szétlocsolnánk az egész cuccot a Microsoft hátsó kertjében.

Szuszá.

Volt a Safarinak egy tök jó funkciója, amivel egyszerűen tölthettük le a különféle webtartalmakat. Én ezt leginkább a flashvideók leszippantására használtam: futott mondjuk egy Youtube-oldal, ahonnan kellett a kontent, megnyomtam a command-option-a-kombót, és az előugró ablak listájából kiválasztottam a legkövérebb, néhány tíz megabájtos fájlt: általában ez volt az oldal sok egyéb tartalma közül a videó.

Két katt és már töltötte is le a rendszer, felhasználható, szétszedhető, megerőszakolható videók voltak a gépemen.

Most két kattra újabb tabon nyitja meg a Safari a videót. Nem letölti, hanem újra megnyitja. Szétnéztem a fórumokban, megoldás után kutatva, de kiderült, hogy nincs segítség, az Apple egyszerűen kinyírta ezt a funkciót az 5-ös Safariban.

Tölthetek le béna plugineket, élhetek trükkök százaival ezentúl, amikor volt egy tök jó, kompakt, szerethető megoldás.

Most olyat írok le, amit három és fél évnyi blogolás alatt egyszer se:

:((((((((((

update: ha nyomva tartom az altot, és úgy kattintok kettőt, már tölti is le a videót a Safari, bármennyire is azt állította az AppleCare, hogy nem képes rá többé. Kösz Jadeye.

Ja, és:

:))))))))))