Egy olvasónk keresett meg minket a nagy hírrel: az Apple hivatalos, ingyenes segélyvonala ezentúl magyarul beszél hozzánk, vagyis ezentúl nem kell felizzítani az angol tudásunkat, ha segítséget kérnénk. Merthogy eddig így ment a dolog.
Az Apple Complimentary Support nevű szolgáltatás minden Mac, iPhone, iPad vagy iPod-vasárlónak jár, az ingyenes zöld számot a vásárlástól számított 90 napig hívhatjuk, ha kérdésünk van, ha nem megy, ha leintéznénk valamit. A tavalyi pletyka tehát most vált valósággá.
Hardveres és szoftveres probléma esetén is fordulhatunk a segélyvonalhoz, segítenek az összeszerelés, üzembe helyezés, csatlakoztatások ügyében, de hívhatjuk őket telepítés, programindítás problémája esetén is. De próbálkozhatunk, ha bármilyen nyűgünk van, majd ők eligazítanak. Sokan kerestetek meg minket, hogy elhagyatva érzitek magatokat, mert az Apple-cuccokkal kapcsolatos ügyintézést sokszor külső szolgáltatóval kell intézni (például iPhone esetében a szolgáltatónál), és nem sikerül átnyomni a krumplit a darálón. Mostantól egy hivatalos, magyar nyelvű Apple-csatorna áll a rendelkezésetekre. A számot itt találjátok.
Magyar operációs rendszer, magyar Apple-központ, magyar támogatás, mi kellhet még?
Szavazzatok a Goldenblogon IT-kategóriában az Appleblogra, mert mi nagyon örülnénk neki:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.