Én így gondoltam, aztán kiderült, hogy más lehet a háttérben. Mióta elkezdtek pletykálni arról, hogy az Apple saját térképes szoftverre gyúr, az eddig nagyjából jól teljesítő Google Mapsom forgalomtervezője egyre nagyobb baromságokat ír, küld el rossz irányba, futtat velem felesleges köröket. A legutóbbit megörökítettem nektek:

Nem tudtam, miért kellett volna nekem megnéznem a Kavicsos-tavat, mikor az M0-n hasítottam épp, aztán a kép nagyítása után rájöttem: azt gondolta a Google Maps, hogy nem az autópályán nyomom hatszázzal, hanem a mellette lévő földúton. Vagyis úgy tűnik, az iPhone küld pontatlan adatokat a szoftvernek, hogy megutáljam. Lejáratókampánynak elsőrangú, véletlennek úgyszintén.

Letesztelhetnénk, milyen, amikor az iOS-es Mapsra egy másik telefon szolgáltatja az adatokat, de ez nem lehetséges. Bár a Dávid által beküldött kép szerint Horvátországban mégis.

Vasárnapi, agymentes posztunkat olvashatták.