Azt ígértem magamnak nemrég - és talán meg is írtam nektek -, hogy veszek egy új MacBook Prót, de a nagy Air-Pro harcban végül az előbbi nyert. Arra, amire én használom a gépet, tökéletesen elég ez a teljesítmény, ráadásul alapból SSD-s, amit nagyon mg lehet érezni, azt viszont alig, ha cipelni kell.

Így aztán arra gondoltam, megvárom a termékfrissítést, amivel kapcsolatban nem is annyira a Core i-s mobilprocesszorok érkezését várom, hanem hogy a 13-as modelleknél a minimális 128 gigás SSD-t megemelik mondjuk a duplájára, ha már ez az a komponens, aminek ennyire esik az ára.

És hát már nem kell sokat várni, állítólag május végén megindulnak a szállítmányok Cupertino irányába, a DigiTimes információi szerint júniusban, esetleg júliusban várható a piacra dobás. Ha az előző széria sikerére számítanak, jól fel kell tölteni a készleteket, vagyis igazából minél többet halmoznak fel a kezdés előtt, annál biztosabb, hogy vonzó lesz az új modell.

Hát legyen is az, én azt ajánlom.