Készült most egy felmérés a Piper Jaffray jóvoltából, ami elég döbbenetes eredménnyel zárult: az Egyesült Államokban a tizenévesek több mint ötven, ÖTVEN százaléka akar magának iPhone-t. 17 százalékuk már most is az Apple mobilját használja, míg 37 százalékuk szeretne egyet. Persze ez még nem jelenti azt, hogy kapnak is a szülőktől, de a felmérés remekül mutatja, hogy a most felnövő generációs mennyire egyetlen gyártó termékeire van rákattanva, ami azért egy kicsit para.

Egyébként az amerikai fiatalok elég jól el vannak látva tablettel, a magyar piac egy százalék alatt jár, míg odakint 22 százalékos a platform elterjedtsége, ezen belül az iPad részesedése 83 százalékos. Hasonló a helyzet a zenelejátszók terén, ott 86 százalék jut az iPodnak, miközben fél éve még csak 78 százalékon álltak.

 

Ezek alapján úgy tűnik, hogy rekordárfolyam mellett is érdemes Apple-részvényt venni.