A Digitimes szerint az Apple 2,4-2,6 millió iPad 2-t szállított le március hónapban, ami ugye nem azt jelenti, hogy a termékre ekkora az érdeklődés: mindenhol óriási, több hetes hiány alakult ki, de a gyártósorok egyszerűen nem bírják követni az eseményeket.

Hadd éljek egy példával: ha egymásra raknánk 2,4 millió iPad 2-t, hiába ez most az egyik legvékonyabb tablet a piacon, 21 kilométer magas hegyet kapnánk, két és félszer akkorát, mint a Mount Everest. Ekkora tételt legyártani nem kis meló.

De nem is ez a lényeg, hanem hogy a távol-keleti lap szerint rövidesen ráállnak a havi 4-4,3 milliós darabszámra (40 kilométernyi hegy havonta, az mennyi nyersanyag már?!?), amivel az iPad 2 a második negyedévben összesen 12 millió darabos forgalmat érhet el.

Jóval többet tehát, mint az első generáció, amiből kilenc hónap alatt fogyott 15 millió, mert ez a szám most már 3,5 hónap alatt összejöhet.

Márpedig ez lényegesen jobb eredmény, mint a legkomolyabb ellenfélnek tartott Motorola Xoomé, amiből eddig körülbelül százezres tételben fogyott.

Elhiszem én, hogy hosszútávon ugyanúgy lenyomják majd az androidos tabletek az egyetlen iPadet, mint az androidos mobilok az egyetlen iPhone-t, de ebben az évben még többet fog az Apple egyedül eladni, mint az egész piac együttvéve, meglássátok!