Mint azt a pénteki közvetítésen ígértem, megkértem az Andrássy úti iStyle-ból az első vásárlót, számoljon be a gyors tapasztaltairól, amiket hétvégén szerzett.Íme a beszámoló:

Mikor először kézbe fogtam, nagyon rácsodálkoztam, milyen vékony is valójában. Nem volt még iPadem, de fogtam már kézben, az utóbbi napokban többször is, és már az is vékony volt, de ez brutál. Kibontás után rögtön az iTunes jelet meg egy usb kábel ábráját dobta fel, így rádugtam gépre. 2 perc múlva már ki is húzhattam, és nyomkodhattam örömmel.

Sajnos nem kapott Retina Displayt, viszont ennek ellenére nagy szép kijelzőt láthatunk, csak egy iPhone 4 tulajdonos fogja látni, hogy azért van ennél jobb is. Gyorsaságra nincs összehasonlítási alapom, azonban azt elmondhatom, hogy nagyon gyors, Google Mapsben, és a Safariban nagyon minimális az iPhone-okban ismerhető kockás háttér, ami a még be nem töltődött részeken jelenik meg.

Nem helyeztek nagy hangsúlyt a kamerákra, a mellékelt képekből láthatjátok, hogy nem arra tervezték az iPadet, hogy kiváltson egy kamerát/fényképezőgépet. Sötétben felettébb zajos a kép meg a videó, ezt esetleg megoldhatták volna egy vakuval. Viszont van FaceTime, ami nagyon nagy élmény, akármilyen is a kamera.

Én egy 64 gigabájt tárhelyű iPadet szereztem, de nyilvánvaló, hogy a 16 gigás rendkívül kevés: pár könyvet, újságot meg appot szedtem le, de máris elhasználtam 6-7 gigát a 64-ből, szóval aki a legkisebb tárhelyűt vásárolta, legyen óvatos a programokkal, az anyukám által kedvelt Éva magazin húsvéti száma például fél giga.

A hangszóró szépen szól, a jack dugó – az eddigi hírekkel ellentétben – ugyanaz maradt, legalábbis a régi fülesem jó bele, hisz az iPad 2 árába nem tartozik egy vadiúj füles.

A hátlap fém, és nekem úgy tűnik, elég karcálló – ez majd idővel kiderül. A kijelzőt védi a „tOkos”, avagy a Smart Cover. Ez a tok nagyon jól illeszkedik, a mágnes meg hihetetlenül erős. Nagyon jó megoldás ez szintén mágneses lezárás, ha letakarod az iPaded.

Összességében nagyon jó cucc ez az iPad 2, viszont nagyon nagy különbségek nincsenek a régi iPaddel szemben, a kamerát leszámítva meg a jobb procit. Mindenesetre én nem váltanék sima iPadről iPad 2-re, de így, hogy régi se volt, muszáj volt egy. Ajánlom mindenkinek, főleg hogy más tabletekhez képes az iPad 2 a legolcsóbb!