almalé és kungfu Rólunk

Crazy motherfuckers kill a MacBook

Ezt a videót csak nehezen tudom értelmezni. Kiindulási pont: azok, akik tönkretesznek egy értéket, idióták, és ha az agresszió egy olyan minőségi termék ellen irányul, mint a Mac, az illető biztosan a pokol hatodik körébe kerül (a hitetlenekébe).

Csakhogy ez a videó az arcjátéknak hála váratlanul viccessé válik. Ez a humor az átélt fájdalommal egy izgalmas, ellentmondásos érzést vált ki az emberből, egészen az utolsó másodpercig, amikor is beszarsz a félelemtől.

Íme:

És ha már Mac-dobálás, hadd dobjam be ide az évekkel ezelőtt felvett indexes videómat, amikor egy kollégámmal NEM ejtettem el a frissen bemutatott MacBook Airt.



Hogyan lehetünk sikeresek az AppStore-ban?

A Spreadsonggal készített interjúnk második része következik, amiben Colin elmeséli nekünk, hogy látja ő az AppStore-t, milyen marketing eszközöket lehet bevetni a sikerért, és persze milyen pozícióban mennyit lehet keresni. Lássuk.

Colin az AppStore-t hatalmas pénzfolyamként látja, és valójában három kategóriát különböztet meg az alkalmazások között: a Top 100-as programokat, a Category Top 25-ös, adott kategórián belüli toplistásokat, valamint a senki földjén elhelyezkedő appokat. A cél: kikerülni a senki földjéről valamelyik kategória toplistájára, vagy az összesített top 100-ba.

Tehát a cél: a helyezés. A következmény pedig: rohadt sok pénz. A Sreadsong fél évig tartja első helyét a Books kategóriában, második alkalmazásuk pedig felzárkózott mögé a második helyre. A két dolláros alkalmazások ma már egyenként napi ezer dollár körül hoznak a konyhára. Persze nem volt mindig így.

Tovább olvasom


Hatékonyan irtja a szexet az Apple

Korábban írtam róla, hogy az Apple úgy döntött, az AppStore nem lesz bikinis lányok gyülekezőhelye, és elkezdte kitiltani a szexuális jellegű tartalmakat, dacára a korábban pont ilyen célzattal bevezetett Parental Controlnak.

Akkor még csak arról tudtunk, hogy a felsőtestre koncentráló Wobble iBoobs került ki az üzletből, majd egyre többen kezdtek panaszkodni, hogy kidobták őket.

A becslések szerint nem kicsi irtást végeztek, csak február 18-án 4000 alkalmazást szórtak ki. Összesen az AppShopper.com információi alapján kábé ötezer alkalmazás ment a süllyesztőbe, de a Playboy nevű app, az öreg Hefner hivatalos iPhone-os megtestesülése nem került bele a szórásba. Valahogy eddig az Adult Sex Life is kimaradt. Nyilván napokon belül sor kerül rájuk is, a folyamat végén állítólag eltűnik majd az AppStore 5 százaléka.

Egy ChilliFresh nevű fejlesztő szerint az Apple képviselője úgy tájékoztatta, hogy tiltás jár férfiak és nők bikinis fotóiért, és szexuális töltetű szövegekért.



A Google az AppStore-ból válogatja a programozóit

Ez a sztori igen kalandos, ráadásul magyar vonatkozású. A Google nemrég megvásárolt egy AppStore-os alkalmazást, a reMailt. Ez a program egy iPhone-os levelező app volt, ami ami annyira jól sikerült - főleg a levelek indexelése és gyors visszakereshetősége miatt -, hogy a legnagyobb techlapok nagy jövőt jósoltak neki, szóval siker lett, és vitték, mint a cukrot.

A múlt idő nem véletlen, volt. A reMail ugyanis nem ért meg egy napot sem a Google szárnyai alatt, azonnal eltávolították az Apple online üzletéből, a program készítőjének pedig állást ajánlottak.

A programozót Gabor Csellének hívják, vagyis Cselle Gábornak, aki Budapesten született, itt járt általános iskolába, majd Németországon és Svájcon keresztül végül San Franciscóban kötött ki.

Gábor korábban már dolgozott a Google-nél, tehát a felvétel valójában egy újrafelvétel, nyilván magasabb pozícióba, mint korábban.

Hogy Gábor mit készít a konkurenciának, milyen pozícióba vették fel, hogyan élte meg az alkalmazásának kinyírását, és egyáltalán hogy történt ez az egész, hamarosan választ kapunk. Felkerestem Gábort, először magyarul, aztán angolul, mint mondta, jelenleg nem tud beszélni a részletekről, de térjünk vissza rá néhány héten belül, és mindent megtudunk. Alig várjuk.

Aki kiváncsi valami spécire az üggyel kapcsolatban, kommentben írja meg, mi az.



Gőzerővel dolgoznak az iGo javításán

Tegnap írtuk meg, hogy az iPhone-os navigációs szoftver 1.2-es frissítése kitörölte Magyarországot Európából, aki feltette az update-et, az soha a büdös életben nem jut ki az országból.

Megkerestük az iGo gyártóját, a NavNGo-t, ahonnan egy elég korrekt választ kaptunk a hiba természetét és a lehetséges kiutakat keresve. Íme:

Sajnálattal vettük észre a problémát, egy hibás hivatkozás miatt nem jelenik meg a Magyarország térkép az Európa csomagban. A megoldáson gőzerővel dolgozunk, és mielőbb szeretnénk feltölteni a javított, 1.2.1-es verziót. Ezt még az App Store csapatának egy kötelező tesztelés alá kell vetnie, de reményeink szerint napokon belül így is ki tud kerülni a javított program. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, reméljük a frissítés kárpótolni tud mindenkit. A javítás megjelenéséig felfüggesztettük a termék letölthetőségét.

Ha valaki már letöltötte a hibás változatot, kérjük, küldjön egy email-t a iphone.update@igomyway.com címre, és amint elérhetővé válik a javított frissítés, email-ben értesítjük.




süti beállítások módosítása