Az első európai iAd-hirdetés jövő héten jelenik meg, az Unilever 8,3 millió fontot költ az itteni hirdetésekre első körben. Ők egyébként saját bevallásuk szerint nagyon elégedettek az iAd-vel, a reklámjukat fogyasztók 20 százaléka másodszor is megnézi a hirdetést, és nagy arányban keresnek további termékekre a cégtől a megtekintést követően.

További partnerek is sorba állnak, hogy Európában hirdessenek, a L'Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines és az Absolute Radio is befizetne. A szolgáltatás még ebben a hónapban indul az Egyesült Királyságban és Franciaországban, januárban pedig Németország is csatlakozik.

Az Apple közben a készülékek tekintetében is szélesíti az elérhetőséget, ezen a héten már az iPadre is megjelent egy hirdetés: a Tron Legacy Disney-film iAd-reklámja például csak ezen az Apple-platformon lesz elérhető.